V dnešní době je reklama jedním z nejdůležitějších zdrojů financí, avšak mnohdy jsme jí přesyceni. Rozčilujeme se nad množstvím vizuálního smogu, jehož největší část tvoří bilboardy. Skupina mladých kluků dostala skvělý nápad, který slučuje 3 velké body současné společnosti. Hluboká myšlenka spojuje architekturu, reklamu a problém lidí bez domova. A tak vznikl projekt GREGORY.
Projekt GREGORY bije do očí a zároveň je neviditelný. Je to totiž minimalistický dům, který je vytvořen v prostoru mezi obrovskými bilboardy. Slouží ovšem stejně dobře jako každý jiný dům. Do interiéru se dostanete schůdky, které vypadají jakoby sloužily spíše pro pracovníky, kteří vyměňují reklamní plakáty.
Prostor je rozdělen do dvou místností. První slouží jako kuchyně a vstupní chodba se schodištěm, pod kterým se nachází úložný prostor. Nad ním je postel, na které se pohodlně vyspí dvě osoby.
Druhou část domu tvoří koupelna s WC, sprchovým koutem a umyvadlem umístěným na vestavěné skříňce.
Projekt v sobě nese hlubokou myšlenku. Chce přinést řešení pro lidi bez domova, které trápí skutečně existenční problémy. Právě spojením s obrovskými reklamními plochami by se tento problém mohl vyřešit. Bydlení v bilboardu by potřebovalo jen minimální provozní náklady, které by mohly být hrazeny z pronájmu reklamní plochy. Tak by se vyřešila otázka lidí bez domova.
Bilboardový dům je volně přístupným projektem pro každého. Byl vytvořen jako nezisková, volně dostupná platforma. Můžete se zapojit, vytvářet nové obdoby interiéru a volně jej šířit dál. Podpoříte dobrý nápad, který řeší problémy současné doby.